Strony

środa, 7 lipca 2010

Kwiaty z recyklingu


Spędziłam dziś prawie cały dzień ucząc się składać rower od zera. W ramach odreagowania miał być dziś wpis o szydełkowaniu, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia (będzie wkrótce). Na szybko wrzucam więc inny wytwór moich zajęć praktyczno-technicznych, biżuterię kryzysową czyli recyklingową - kolczyki z motywem kwiatowym, wykonane ze świetnego, markowego stopu :) Wtajemniczeni wiedzą, że to lepsze od srebra i złota. W uszach wyglądają jeszcze lepiej niż na fotce.

3 komentarze:

  1. No, no ciekawe! Widziałam już kartki recyklingowe
    ale kolczyki to pierwszy raz .Jako że nie jestem wtajemniczona to mam pytanie : co to za stop i czy takie kolczyki są ciężkie?Pozdrawiam i czekam na szydełkowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie są ciężkie - waga kuchenna pokazała 6 gramów. Stop jest stalowy. Oczywiście tytan byłby jeszcze lepszy, ale mój tytanowy rower z kompletnym tytanowym osprzętem jest dopiero czwarty w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zrobić wersję cięższą, to dziewczynom od noszenia wyciągałyby się uszy. Najnowszy trend rodem z Afryki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Ze względu na intensywne ataki spamerskie komentarze tylko z kont Google. Przepraszam za utrudnienia.